با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تقویت ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان در بیمه طلایی فرهنگیان
زیارت عاشورا

مهران عبدالکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در رابطه با بسته‌های جدید بیمه طلایی و گلایه فرهنگیان از هزینه‌های بالای درمانی در این بسته‌های پیشنهادی اظهار داشت:‌ در چهار بسته پیشنهادی بیمه‌ای حق انتخاب را به فرهنگیان دادیم تا با توجه به نوع خدمات و هزینه‌های آن از میان این چهار بسته دست به انتخاب بزنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه تعرفه‌های پزشکی افزایش یافته و این موضوع باعث این افزایش نرخ بیمه شده است، افزود: نرخ‌های اعلام شده پیشنهادی از سوی شرکت‌های بیمه‌ بود اما تا زمانی که ضریب خسارت سال گذشته مشخص نشود نمی‌توانیم نرخ دقیق را تعیین کنیم و نرخ قطعی هنوز اعلام نشده است.

رئیس اداره بیمه و درمان وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ ممکن است تعهداتی را که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد با سایر تعهدات جابه جا کنیم به عنوان مثال ارائه خدمت به بیماران سرطانی و بیماری‌های خاص به ویژه در بحث تامین داروها را تقویت کنیم.

عبدالکریمی ادامه داد:‌از تمام بیمه‌ها استعلام کردیم تا نرخ‌ها و نوع خدمات خود را اعلام کنند البته در بحث تعیین نرخ با آنها وارد مذاکره خواهیم شد. تا 15 اردیبهشت باید شرکت بیمه گذار طرف قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان مشخص شد.

به گزارش تسنیم، در بسته شماره یک نرخ بیمه ماهانه توسط شرکت بیمه‌گر مبلغ530 هزار ریال با احتمال 10تا15درصد افزایش است که مبلغ 130 هزار ریال آن سهم دستگاه و مابقی توسط بیمه شدگان پرداخت می شود.

در این بسته هزینه‌های بیمارستانی شامل جراحی‌های تخصصی و درمان طبی وسابر اعمال جراحی، هزینه‌های نازایی، پاراکلینیکی، ویزیت، فرانشیز دارو، هزینه‌های اروتز و پروتزو هزینه‌های تهیه اعضاء طبیعی پیوندی  بدون سقف وهزینه‌های زایمان (طبیعی، سزارین و کورتاژ )،عینک و لنز تا سقف 10ملیون ریال،عیوب انکساری برای هرچشم تا سقف 3 میلیون ریال است.

بسته شماره دو: نرخ بیمه ماهانه توسط شرکت بیمه گر مبلغ 380 هزار ریال با احتمال 10تا15درصد افزایش است که مبلغ130 هزار ریال آن سهم دستگاه و مابقی توسط بیمه شدگان پرداخت می‌شود.

در این بسته هزینه‌های بیمارستانی شامل جراحی‌های تخصصی و درمان طبی و سایر اعمال جراحی،هزینه‌های نازایی، پاراکلینیک، ویزیت، فرانشیز دارو، هزینه‌های اروتز و پروتزو، هزینه های تهیه اعضاء طبیعی پیوندی  بدون سقف و هزینه‌های زایمان (طبیعی، سزارین و کورتاژ ) تاسقف 10 میلیون ریال،‌عینک و لنزتا سقف 500000 ریال،‌عیوب انکساری برای هرچشم تا سقف 3 میلیون ریال است.

بسته شماره سه: نرخ بسته شماره سه مبلغ 230 هزار ریال با احتمال 10تا15درصد افزایش است که مبلغ 130 هزار ریال آن سهم دستگاه و مابقی توسط بیمه شدگان پرداخت می شود.

بسته شماره سه، هزینه‌های بیمارستانی شامل جراحی‌های تخصصی و درمان طبی و سایر اعمال جراحی، هزینه‌های نازایی، پاراکلینیکی، هزینه‌های اروتز و پروتزو، هزینه‌های تهیه اعضاء طبیعی پیوندی بدون سقف وهزینه‌های زایمان (طبیعی، سزارین و کورتاژ ) تاسقف 10میلیون ریال است.

در این بسته هزینه‌های جراحی‌های تخصصی، درمان طبی و سایر اعمال جراحی، هزینه‌های درمان نازایی و ناباروری (بستری) و تهیه اعضاء طبیعی پیوندی بدون سقف و زایمان شامل (طبیعی، سزارین و کورتاژ )تاسقف 10میلیون ریال است.

بسته شماره چهار: تعهدات هزینه‌های بیمارستانی شامل جراحی‌های تخصصی و درمان‌ طبی و سایر اعمال جراحی بدون سقف است، زایمان(طبیعی، سزارین و کورتاژ تشخیصی و تخلیه‌ای) نیز تا سقف 10 میلیون ریال است.

هزینه‌های نازایی و ناباروری (هزینه‌های تشخیص و دارو و درمان) و هزینه‌های تهیه اعضای طبیعی پیوندی با تأیید انجمن‌های مربوطه بدون سقف است.

نرخ حق بیمه ماهانه بسته شماره دو برای هر نفر توسط شرکت‌های بیمه‌گر 180 هزار ریال(با احتمال 10 تا 15 درصد افزایش یا کاهش) تخمین زده می‌شود که مبلغ 130 هزار ریال آن به عنوان سهم دستگاه تأمین و پرداخت خواهد شد و مابقی باید توسط بیمه‌شدگان پرداخت شود.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394برچسب:, | 19:44 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |